Honda Accord Hybrid pre USA

Novú Hondu Accord síce už viac neuvidíme na Slovensku, americkému trhu však japonská automobilka ponúkne svoj krásny sedan aj progresívnym pohonom. Accord v podobe hybridu bude pracovať s 2-litrovým motorom i-VTEC s Atkinsonovým cyklom a s elektrickým motorom napojeným na samostatnú batériu. Vizuálne odlišnosti hybridu od klasických spaľovacích verzií budú iba kozmetické. Nový Accord chce pokračovať […]

Novú Hondu Accord síce už viac neuvidíme na Slovensku, americkému trhu však japonská automobilka ponúkne svoj krásny sedan aj progresívnym pohonom. Accord v podobe hybridu bude pracovať s 2-litrovým motorom i-VTEC s Atkinsonovým cyklom a s elektrickým motorom napojeným na samostatnú batériu. Vizuálne odlišnosti hybridu od klasických spaľovacích verzií budú iba kozmetické.

Nový Accord chce pokračovať v trende, ktorý udržiava už celé roky: byť čoraz modernejší, vyspelejší, nápadnejší a úspornejší. Modelový rad 2017 obsiahne dokonca aj technológie Apple CarPlay, Android Auto a Honda Sensing (balíček pre aktívne zvyšovanie bezpečnosti a komfortu). V ponuke predajcov budú figurovať aj technológie LED osvetlenia.

Zaujímavosťou je, že Accord Hybrid bude vedieť jazdiť aj výlučne na elektrinu, ak to dovolí aktuálny stav nabitia akumulátora. Umožní to druhá generácia technológie Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD), ktorá riadi správanie a činnosti dvojice motorov. Napríklad pri rozbiehaní sa bude zapájať elektrický motor tak, aby bola výsledná spotreba paliva spaľovacieho motora nižšia. Výrobca pritom vo svojom vyjadrení k hybridu tvrdí, že tento systém nebude pracovať na úkor zážitku z práce 4-valcového motora. Jeho maximálny výkon je pôsobivých 143 konských síl.

Celkovo dokáže hybridný Accord pracovať v troch režimoch práce s motormi, a síce:

Okrem štandardného jazdného módu a vyššie uvedených režimov práce motorov dokáže Accord jazdiť aj v móde SPORT MODE. Aktivuje sa stlačením jedného tlačidla, je indikovaný zelenou ikonou SPORT na palubnom počítači a jeho kľúčovou vlastnosťou je razantnejšie zrýchľovanie pomocou dodávania väčšieho množstva energie z batérie do motora.

Batéria pre elektromotor sa nachádza v batožinovom priestore hneď za zadnými sedadlami.

 

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

Honda Accord Hybrid (2017)

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Prvá hybridná Škoda

Škoda Superb iV má elektrický dojazd až 55 km, nabíja sa káblom

27. mája 2019

Aký dojazd elektromobilu je už dostatočný?

15. novembra 2016

Nový Renault Zoe s batériou Z.E. 40 a dojazdom až 400 km

3. novembra 2016

Pýtali sme sa Filipa Tůmu, prečo jazdí na LPG. Za palivo vraj ušetrí až 40 percent.

31. októbra 2016

Nový Renault Mégane Estate bude kombinovať naftový a elektrický pohon ako Hybrid Assist

15. júla 2016